もこじゃがの洋楽和訳

気に入った洋楽を日本語に翻訳してます。

WAVEDASH & Madeon feat. Toro y Moi - All Ur Luv 和訳

アメリカのプロデューサートリオ、WAVEDASHが自身のミックステープTempoのリリースに先駆けて発表した、フランス出身のエレクトロニックミュージシャンのMadeonアメリカのシンガーToro y Moiとのコラボ曲。

おそらくクラブやパーティーなどで出会い恋に落ちた人が相手を口説こうとしている様が描かれています。

ビデオも含めて幸福感あふれる曲になっています。

youtu.be

[Intro]

Just give me all your love

ただ君の愛を全て僕にくれよ

Just give me all your love (Keep on dancin')

全ての愛を僕に捧げてよ(踊り続けて)

(So let's keep on dancin')

(だから、踊り続けようよ)

 

[Verse 1: Toro y Moi]

This whole time, I've been chasing this high

僕がずっと追い求めてるのはこの高揚

But you can't find love if you can't find the time

でも、そんな時間を見つけられないなら愛も見つけられないんだ

(Just give me all your love)

(ただ君の愛を全て僕にくれよ)

So let's keep on dancin' 'til we're out of line

だから、他のことなんて考えられなくなるまで踊り続けようよ

That's so romantic, that's usually a crime

それはすごくロマンチックだよ、犯罪級さ

 

[Pre-Chorus: Toro y Moi]

(Just give me all your love)

(ただ君の愛を全て僕にくれよ)

I think I might be right here for a while

しばらくの間ここにいることになると思う

Let this memory go if I got to

この記憶を手放さなければならないなら、そうしよう

(Just give me all your love)

(ただ君の愛を全て僕にくれよ)

I think I might be right here for a while

しばらくの間ここにいることになると思う

I know it won't be the same without (Your love)

きっともう元に戻れなくなるんだよ(君の愛なしでは)

 

[Chorus: Toro y Moi]

Baby, you know it won't be the same without (Your love)

ベイビー、分かるよね、君の愛なしではもう元には戻れないよ

Baby, you know it won't be the same (Just give me all)

もう同じではないよ(ただ全て僕にくれよ)

Baby, you know it won't be the same without (Your love) x2

ベイビー、分かるよね、君の愛なしではもう元には戻れないよ

 

[Verse 2: Madeon]

If you break my heart, I'll get up again

君が僕の心を打ち砕いたとしても、僕はまた立ち上がるよ

This is just a start, but I don't want it to end

これは始まりに過ぎないけど、終わりは来てほしくない

My mind is racing, and I don't know myself

我を失うくらい興奮してるんだ

So tell me something that you wish that I would say

だから僕に言って欲しいことがあれば教えてよ

 

[Bridge: Madeon]

So, oh, I feel like I'm gonna need a little more of your time

だから、もう少し君との時間が欲しいって感じるんだ

Is there somebody else, or can we give it a try?

他に誰かいる?それとも飛び込んでみない?

Girl, are you in?

ねぇ、準備はできた?

Just give me your name

君の名前を教えてよ

I know it won't be the same without (Your love)

きっともう元に戻れなくなるんだよ(君の愛なしでは)

 

[Chorus: Toro y Moi]

Baby, you know it won't be the same without (Your love)

ベイビー、分かるよね、君の愛なしではもう元には戻れないよ

Baby, you know it won't be the same (Just give me all)

もう同じではないよ(ただ全て僕にくれよ)

Baby, you know it won't be the same without (Your love) x2

ベイビー、分かるよね、君の愛なしではもう元には戻れないよ

Baby, you know it won't be the same without (Your love)

ベイビー、分かるよね、君の愛なしではもう元には戻れないよ

Baby, you know it won't be the same (Just give me all)

もう同じではないよ(ただ全て僕にくれよ)

Baby, you know it won't be the same without (Your love) x2

ベイビー、分かるよね、君の愛なしではもう元には戻れないよ

 

[Outro]

(Your love)

(君の愛を)

(Just give me all)

(ただ全て僕にくれよ)