もこじゃがの洋楽和訳

気に入った洋楽を日本語に翻訳してます。

August Alsina feat Trinidad James - I luv this shit 和訳

アメリカのR&BシンガーAugust Alsinaトリニダード・トバゴ出身のラッパーTrinidad James のコラボ曲

August Alsina のパートでは若くして成功した彼の生活を、Trinidad James のパートでは彼の女関係を語っています

 

youtu.be


[Intro: August Alsina & Trinidad James]

James

ジェームズ

Man I luv this shit ×2

俺はこれを愛してるんだ x2

Okay

OK

Man I luv this shit x2

俺はこれを愛してるんだx2

And I luv this shit x2

俺はこれを愛してるんだx2

Okay

OK

And I luv this shitx2

俺はこれを愛してるんだx2

Luv it, luv it, luv it

愛してるんだ

 

[Verse 1: August Alsina]

It's 2 o’clock and I'm faded, this kush feeling amazing

2時だけどキマってるぜ、この大麻はやばいな

Got a voicemail on my phone from a lil breezy feeling X-rated

携帯に尻軽女からのボイスメールが来てる、成人向けの気分さ

She told a n**ga she hurting, I'm in the car and I'm swerving

あの子が傷ついてるって言うから、俺は車で渋滞をすり抜けて向かってる

I walked into her bedroom, I put it down that's certain

寝室に入って抱いた、もちろんさ

Man I stay on that Ciroc, man I stay taking shots

俺はシロックを飲み続けてる

*フランス産のブドウから作られた高級ウォッカ

Man your girl be on my jock, maybe ‘cause I’m everything you’re not

お前の女は俺の虜さ、俺がお前に無いものを全て持ってるからかもな

See I ain't no bitch n**ga, no rich n**ga, no snitch n**ga

わかるだろ、俺はナヨナヨした男でも、金持ちの男でも、チクる男でも無い

I'm a real nigga, that's real nigga, I'm just tryna chill 'cause

俺は本物の男。お持ち帰りしようとしてるだけさ、だって

 

[Pre-Hook: August Alsina]

I'm way too drunk to be talking like this

俺はこんな話をするには飲みすぎてる

I'm way too high to be tripping like this

俺はこんなトリップをするにはハイすぎる

I'm way too young to be living like this

俺はこんな生き方をするには若すぎる

Ask me why I do it? I’ma put it like this

なぜそうするか聞いてくれ。俺はこう答える

 

[Hook: August Alsina]

Goddammit I luv it (x4) x2

まじで俺はこれがクソ大好きなんだよ

So I’ma keep on drinking 'cause I luv this shit

だから酒を飲み続けるし

And I'ma keep on smoking 'cause I luv this shit

葉っぱを吸い続けるし

And I’ma keep on grinding 'cause I luv this shit

全力で努力し続けるんだ

She tell me keep fucking 'cause she luv this shit and I luv it

あいつは大好きだからヤリ続けてくれって言うし、俺もそれが大好きだ

 

[Verse 2: August Alsina]

Rolling through my hood, rolling up some good

俺の地元のストリートに戻って、上物の葉っぱを巻く

Shorty lips be rolling on the wood, damn she rode it good

彼女の唇は俺の木の上で動いてる、マジかよ、めっちゃ上手に乗ってるぜ

*(想像にお任せします)

Rolling over, I ain't sleeping over, now she, rolling the eye

寝転がってるけど俺は寝過ごさない、彼女は今目を回してる

Rolling on the floor laughing 'cause she looks so surprised

床で寝転がって笑ってる、だって彼女はとても驚いてるから

Girl, you been around the block, and I been on that Ciroc

なあ、お前はいろんな経験をしてきただろ、俺はシロックを飲んでるんだ

Got your man circling your block, maybe 'cause I'm everything he not

お前の男にお前を近所で探し回させる、俺が奴に無いものを全て持ってるからかもな

See I ain't no bitch nigga, no rich nigga, no snitch nigga

わかるだろ、俺はナヨナヨした男でも金持ちの男でもチクる男でも無い

I'm a real nigga, that's real nigga, I'm just tryna chill 'cause

俺は本物の男。お持ち帰りしようとしてるだけさ、だって

 

[Pre-Hook: August Alsina]

I'm way too drunk to be talking like this

俺はこんな話をするには飲みすぎてる

I'm way too high to be tripping like this

俺はこんなトリップをするにはハイすぎる

I'm way too young to be living like this

俺はこんな生き方をするには若すぎる

Ask me why I do it? I’ma put it like this

なぜそうするか聞いてくれ。俺はこう答える

 

[Hook: August Alsina]

Goddammit I luv it (x4) x2

まじで俺はこれがクソ大好きなんだよ

So I’ma keep on drinking 'cause I luv this shit

これを愛してるから酒を飲み続けるし

And I'ma keep on smoking 'cause I luv this shit

葉っぱを吸い続けるし

And I’ma keep on grinding 'cause I luv this shit

全力で努力し続けるんだ

She tell me keep fucking 'cause she luv this shit and I luv it

愛してるから、彼女はヤリ続けてくれって言うし、俺もそれを愛してる

 

[Verse 3: Trinidad James]

What you know about love? Well love know about you

お前は愛の何を知ってる?まぁ、愛はお前のことを知ってる

When I try somethin' new, you refuse to believe that my love is true

俺が新しいことに挑戦しようとすると、お前は俺の愛が本物だと信じようとしない

So I use all I got to prove to you but the proof ain't enough

だから俺は得た全てを持って証明しようとするけど、証拠は十分じゃなくて

so you move onto the next dude like, "What he gon' do?"

次の男に「彼は何をするの?」って感じで移ってく

I don't understand these girls x2

俺はこういう女の子たちが理解できない x2

Lookin' for a real n**ga like in all the wrong places and all the wrong ways

本物の男を全く間違ったところで、間違った方法で探してる

They don't care, they don't change 'cause

でも彼女たちは気にしないし変えようともしない。だって

She gon' do what she want and that is okay

彼女はしたいことをするしそれでいいんだ

And he gon' do what he want and that is okay

そして彼はしたいことをするしそれでいいんだ

I said I luv it, luv it, luv it, luv it, luv it, luv it, luv it

俺はそれを愛してるって言うさ

He know nothin', nothin', nothin', nothin', nothin', nothin' about it, lil bitch

あの男は愛について何も知らないんだよ、このやろう

 

[Hook: August Alsina]

Goddammit I luv it (x4) x2

まじで俺はこれがクソ大好きなんだよ

So I’ma keep on drinking 'cause I luv this shit

これを愛してるから酒を飲み続けるし

And I'ma keep on smoking 'cause I luv this shit

葉っぱを吸い続けるし

And I’ma keep on grinding 'cause I luv this shit

全力で努力し続けるんだ

She tell me keep fucking 'cause she luv this shit and I luv it

愛してるから、彼女はヤリ続けてくれって言うし、俺もそれを愛してる