もこじゃがの洋楽和訳

気に入った洋楽を日本語に翻訳してます。

Cheat Codes featuring Marc E. Bassy - Do It All Over 和訳

Do it all over

 

アメリカの3人組EDMアーティストのCheat CodesとシンガーのMarc E. Bassy 2020年のコラボ曲です。

何度も何度も破局に近づきながらも関係を終わらせられない状況について歌っています

 

youtu.be

[Verse 1: Marc E. Bassy]

At your doorstep, say I'm leavin'

君の家の玄関前の階段で、僕は帰るって言う

Like it's the end, but I'm lyin' to myself, oh

まるでこれで終わりかのように、でも僕は自分に嘘をついている

You say you're hurtin', I say we'll be friends

君は傷ついてるって言う、僕は僕たちはただの友達になるって言う

It's déjà vu again, and I'm lyin' to myself

またデジャブだ、そして僕は自分に嘘をついている

 

[Pre-Chorus: Marc E. Bassy]

'Cause I hate when I wish I could let you go

だって僕は君を手放したいと願うときが嫌いだから

I'm dyin', I'm dyin' to hold you

僕は君を抱きしめたくて仕方ない

And I hate when you call and I hold you close

そして僕は君に呼ばれて君を抱きしめる時が嫌いなんだ

Like I know it's already over

まるで関係は終わりだって僕が知っているかのように

Maybe it's you, maybe it's me

君かもしれないし、僕かもしれない

Wish I could work it out in my head

頭の中で整理がつけばいいのに

Maybe I will, maybe I won't

するかもしれないし、しないかもしれない

Maybe I'll do it, do it, I'll do it all again

きっと僕はそれを繰り返し続ける

 

[Chorus: Marc E. Bassy]

Do it all over, do it all over, all over again

それを繰り返し続ける、また何度も

Do it all over, do it all over, do it again

それを繰り返し続ける、またするんだ

Do it all over, do it all over, all over again

それを繰り返し続ける、また何度も

Do it all over, do it all over, do it again

それを繰り返し続ける、またするんだ

 

[Verse 2: Marc E. Bassy]

I'll block your number, delete thе photos

君の番号はブロックしようと思うし、写真も消そうと思う

I got a routine, yeah, it helps mе to forget, oh na-na

ルーティーンがあるんだ、忘れるのに役立つ

All the bad shit, I wanna let it slide

悪いことは全部、大目に見たい

A couple weeks go by and you're right back in my bed

何週間か経つと、君は僕のベッドにすぐに戻ってる

 

[Pre-Chorus: Marc E. Bassy]

'Cause I hate when I wish I could let you go

だって僕は君を手放したいと願うときが嫌いだから

I'm dyin', I'm dyin' to hold you

僕は君を抱きしめたくて仕方ない

And I hate when you call and I hold you close

そして僕は君に呼ばれて君を抱きしめる時が嫌いなんだ

Like I know it's already over

まるで関係は終わりだって僕が知っているかのように

Maybe it's you, maybe it's me

君かもしれないし、僕かもしれない

Wish I could work it out in my head

頭の中で整理がつけばいいのに

Maybe I will, maybe I won't

するかもしれないし、しないかもしれない

Maybe I'll do it, do it, I'll do it all again

きっと僕はそれを繰り返し続ける

 

[Chorus: Marc E. Bassy]

Do it all over, do it all over, all over again

それを繰り返し続ける、また何度も

Do it all over, do it all over, do it again

それを繰り返し続ける、またするんだ

Do it all over, do it all over, all over again

それを繰り返し続ける、また何度も

Do it all over, do it all over, do it again

それを繰り返し続ける、またするんだ

 

[Bridge: Marc E. Bassy]

Do it again

またするんだ

 

[Pre-Chorus: Marc E. Bassy]

'Cause I hate when I wish I could let you go

だって僕は君を手放したいと願うときが嫌いだから

I'm dyin', I'm dyin' to hold you

僕は君を抱きしめたくて仕方ない

And I hate when you call and I hold you close

そして僕は君に呼ばれて君を抱きしめる時が嫌いなんだ

Like I know it's already over

まるで関係は終わりだって僕が知っているかのように

Maybe it's you, maybe it's me

君かもしれないし、僕かもしれない

Wish I could work it out in my head

頭の中で整理がつけばいいのに

Maybe I will, maybe I won't

するかもしれないし、しないかもしれない

Maybe I'll do it, do it, I'll do it all again

きっと僕はそれを繰り返し続ける

 

[Chorus: Marc E. Bassy]

Do it all over, do it all over, all over again

それを繰り返し続ける、また何度も

Do it all over, do it all over, do it again

それを繰り返し続ける、またするんだ

Do it all over, do it all over, all over again

それを繰り返し続ける、また何度も

Do it all over, do it all over, do it again

それを繰り返し続ける、またするんだ