もこじゃがの洋楽和訳

気に入った洋楽を日本語に翻訳してます。

Joel Corry ,David Guetta & Bryson Tiller - What Would You Do? 和訳

フランスのベテランDJDavid Guettaが人気上昇中のイギリスのDJJoel Corryと2021年のBED以来の再タッグを組みボーカルにトラップソウルの生みの親とも言われるアメリカはケンタッキーのシンガーBryson Tillerを迎えた一曲です。

恋人の本当の気持ちが分からず苦悩している心境を歌っている曲です。

youtu.be

[Pre-Chorus]

What would you do?

君はどうする?

If I told you I loved you, babe

もし僕が君を愛してるって言ったら、ベイビー

What would you do?

君はどうする?

If I told you I need you, baby

もし僕が君が必要だって言ったら、ベイビー

Would you come through?

君は来てくれるかな?

If I told you to kiss me, babe

もし僕が君にキスをしてくれって言ったら

What would you do? x3

君はどうする? x3

 

[Chorus]

What would you do? ×3

君はどうする? x3

If I told you I loved you, babe

もし僕が君を愛してるって言ったら、ベイビー

What would you do?

君はどうする?

What would you do?

君はどうする?

 

[Bridge]

What would you do?

君はどうする?

What would you do?

君はどうする?

If I told you I loved you, babe

もし僕が君を愛してるって言ったら、ベイビー

What would you do?

君はどうする?

 

[Verse 1]

This may come as a surprise

これは意外かもしれないけど

But I keep how I feel inside tonight

僕は今夜は自分の気持ちを胸にしまっておく

There ain't nothin' left to hide

なにも隠しておくものは残ってないけど

Still got one question on my mind

まだ一つだけ僕の心の中には疑問があるんだ

My mind, on my mind

僕の心の中にあるんだ

Would you stay or would you run away?

君はそばにいてくれるのか、逃げていっちゃうのか

I’m not saying forever

永遠にって話じゃないけれど

But you got me feel some type of way

君は僕をなんだかはっきりしない気持ちにさせるんだ

Are you down ? 'cause I really gotta know

どう思ってるの? だって本当に知りたいんだ

 

[Pre-Chorus]

What would you do?

君はどうする?

If I told you I loved you, babe

もし僕が君を愛してるって言ったら、ベイビー

What would you do?

君はどうする?

If I told you I need you, baby

もし僕が君が必要だって言ったら、ベイビー

Would you come through?

君は来てくれるかな?

If I told you to kiss me, babe

もし僕が君にキスをしてくれって言ったら

What would you do? x3

君はどうする? x3

 

[Chorus]

What would you do? ×3

君はどうする? x3

If I told you I loved you, babe

もし僕が君を愛してるって言ったら、ベイビー

What would you do?

君はどうする?

What would you do?

君はどうする?

 

[Bridge]

'Cause I'm losin' my mind

だって気が狂ってきてるんだ

Said I'm losin' my mind

気が狂ってきてるって言ってるんだ

Tryna keep it inside,

それを心のうちに隠しておこうとしてる

Said I'm losin' my mind

気が狂ってきてるって言ってるんだ

Said I'm losin' my mind

気が狂ってきてるって言ってるんだ

 

[Pre-Chorus]

What would you do?

君はどうする?

If I told you I loved you, babe

もし僕が君を愛してるって言ったら、ベイビー

What would you do?

君はどうする?

If I told you I need you, baby

もし僕が君が必要だって言ったら、ベイビー

Would you come through?

君は来てくれるかな?

If I told you to kiss me, babe

もし僕が君にキスをしてくれって言ったら

What would you do? x3

君はどうする? x3

 

[Chorus]

What would you do? ×3

君はどうする? x3

If I told you I loved you, babe

もし僕が君を愛してるって言ったら、ベイビー

What would you do?

君はどうする?

What would you do?

君はどうする?