もこじゃがの洋楽和訳

気に入った洋楽を日本語に翻訳してます。

Chris Brown feat Blxst - Show It 和訳

人気R&BシンガーChris Brown 2022年に出したアルバム”Breezy”からLA出身の注目シンガー/ラッパー、Blxstを迎えた一曲。

youtu.be

 

[Verse 1: Chris Brown]

Baby, you ain't gotta do too much (Yeah)

ベイビー、やりすぎる必要はないよ

When I get a taste of your love, it's amazin' (Yeah)

君の愛を味わっている時間は素晴らしいんだ

And every time I feel your touch (Oh)

そして君が触れるのを感じている時は

Ain't nobody got my heartbeat racin'

俺の心臓を高めるものは他に何もない

The way you do it to me

君のする行動の仕方に

Ain't nothin' that you can do to make me leave

俺を離れさせることなんて何もない

Only wanna get through to me (Yeah)

ただ俺に辿り着きたがってるんだ

Whenever you're ready, girl, I'm first in line

君の準備ができた時はいつでも俺は先頭で待っているさ

You gotta know

君は知るべきだ

Ain't like your ex-man, baby, I ain't one of those

俺は君の今までの元恋人たちの誰とも違うって

I know you're different by the way you take it slow

その慎重さから君は普通と違うってわかる

Touchin' on your body, movin' like a pro

君の体に触れると、プロみたいに動く

You done had too many lames

君は面白くない経験も色々してきたんだ

Put you in a Wraith, now you're switchin' lanes

君を高級車に乗せてあげる、君の考えは今変わっているね

Girl, you got me changin' up my way

なぁ、君は俺の行き先を変えさせたよ

Baby, anythin' to see your face

ベイビー、君の顔が見れるなら何でも有りさ

 

[Chorus: Chris Brown]

You know what it feels likе

どんな感じかわかるだろ

Come and make it feel right

こっちに来て快適になるとき

Makin' love to you

君との愛を営むとき 

You lovе it when I'm makin' love to you

君は俺と愛を営むときが好きなんだ

The way you make it feel like the first time

まるで初めてかのように感じさせるやり方

I know that you know it, but why don't you show it?

君は知ってるんだろ?、それを見せたらどう?

When I'm makin' love to you

君と愛を営むとき

I only wanna make love to you

俺はただ君だけと愛を営みたい

 

[Verse 2: Blxst]

Ayy, let me address the facts (Yeah)

事実を伝えさせてくれ

You always pull up on me with that pressure pack (With that pressure)

君はいつも俺のとこに来るときにあの大麻を持ってくる

Keep on givin', I gotta bless you back (Gotta bless you)

続けてくれ、俺も君に幸福を返してあげなきゃな

Three-round minimum, nothin' less than that, ayy

最低3ラウンドだ、それ以下はないよ

I go above and beyond for baby

彼女のためなら期待を上回れるよ

'Cause she been understandin' the assignment lately, yeah

だって最近は彼女もいい働きをしてくれるからね

Match my energy, we shinin', ain't we?

俺のエネルギーと合致してるんだ、俺たち輝いてるだろ?

VS20 up, color the diamonds crazy (Sheesh)

VS20カラットの色付きダイヤモンドくらい俺らは輝きまくってる

Gotta finish, but it's a ten-two (Ten-two)

終わらせないとな、でもまだ残ってるんだ

But you been knew (But you been knew)

でも君はずっと知ってるだろ

Yeah, I'm busy, you busy, ain't holdin' that against you

ああ、俺は忙しいし、君も忙しい、君を責めてはいないよ

That just make things better when we fins to

二人で会えたときがもっと素晴らしく感じるだけだからね

That just make things wetter when I slip through

君の中に滑り込んだときにもっと濡れるようになるだけだからね

They say, "Blxst don't miss," well, I missed you

みんな「Blxstはミスをしない」っていうけど、俺は君が恋しいよ

*missを使ったワードプレイです

 

And I'm not a killer, but tonight, I might attempt to (I might attempt)

それに俺は殺し屋じゃない、でも今夜はトライしてみるかも

*今夜は彼女を死ぬほどということでしょう

 

Tell 'em you busy, they callin' you breathless

やつらには忙しいって言ってくれ、君は息つく間もないなって言われる

Gotta forgive me for bein' this reckless (Hey), but

こんなに無鉄砲な俺を許してくれ、でも

 

[Chorus:  Chris Brown & Blxst]

You know what it feels likе

どんな感じかわかるだろ

Come and make it feel right

こっちに来て快適になるとき

Makin' love to you

君との愛を営むとき

You lovе it when I'm makin' love to you

君は俺と愛を営むときが好きなんだ

The way you make it feel like the first time

まるで初めてかのように感じさせるやり方

I know that you know it, but why don't you show it?

君は知ってるんだろ?、それを見せたらどう?

When I'm makin' love to you

君と愛を営むとき

I only wanna make love to you

俺はただ君だけと愛を営みたい

 

[Bridge: Chris Brown]

Make love (Make love)

愛を営もう

I won't do it for the same girls (Same girls, same girls)

そこらの女の子たちには同じことはしないよ

Make love (Make love)

愛を営もう

I won't do it for the same girls

Baby (Yeah)

そこらの女の子たちには同じことはしないよ

Know, ooh-woah, oh, oh

知っておいてくれ

 

[Chorus: Chris Brown]

You know what it feels likе

どんな感じかわかるだろ

Come and make it feel right

こっちに来て快適になるとき

Makin' love to you

君との愛を営むとき 

You lovе it when I'm makin' love to you

君は俺と愛を営むときが好きなんだ

The way you make it feel like the first time

まるで初めてかのように感じさせるやり方

I know that you know it, but why don't you show it?

君は知ってるんだろ?、それを見せたらどう?

When I'm makin' love to you

君と愛を営むとき

I only wanna make love to you

俺はただ君だけと愛を営みたい